FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Co można zrobić w autoreplier.cfg - automatyczne bindy Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
n3o
Administrator



Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: odległa galaktyka

PostWysłany: Pon 12:11, 27 Lis 2006 Powrót do góry

ImageImage

Witam serdecznie wszystkich fanów JK3 -= niech moc pozostanie z Wami =-……
…………………………………………………………………………………….
Ktoś kiedyś w odległym czasie zadał mi pytanie, co zrobić by nie mając killtrakera automatycznie włączały się bindy takie jak good fight, hi all itd.

Osobiście uważam, że killtraker to wielkie gówno nielubiane przez hostów serwerów z powodu, lagów, jakie robią .
Po co komu wiedzieć ile razy wygrał, notabene może wygrać tryliony razy a i tak trafi na lepszego czy to z powodu błędów gry (wielokrotnie na pewno zaówarzyliście, że ciosy nie dochodzą, choć powinny Very Happy), czy dlatego że przeciwnik będzie miał leprze ustawienia w swoim cfg ( np. \m_yaw …. , \m_pitch …. , \sensitive …. Itd.).
Ktoś powie, że dzięki temu programowi może słuchać muzyki ;D i bez niego też może odpalając w tle MediaPlayera. Ponadto jak chce się pobawić to może przypisać muzykę do danej mapy na serwerach, spytasz jak ?? nic prostszego rozpakowując trzy pliki assets0.pk3, assets1.pk3, assets2.pk3, assets3.pk3. – w nich jest wszystko ….
Przykład - możesz do odpowiedniego katalogu skopiować muzykę mp3 …. assets0.pk3\music zastępując istniejący plik z muzyką z gry, ale uwaga nazwa musi pozostać ta sama by gra ją rozpoznała – gwarantuje zajebistą jakość muzy tym bardziej, że w konsoli gry można ją podrasować….a i gra się nie tnie Very Happy .
W taki sam sposób można wrzucić mapy, npc, spolszczenie (oczywiście wcześniej rozpakowując je i wrzucając ich zawartość w odpowiednie katalogi w plikach assets…pk3.), nawet konsole można zmienić wstawiając obrazek (uwaga obrazek musi mieć wymiary takie same jak oryginał, najlepiej wkleić go w istniejący za pomocą pointa)w katalog assets1.pk3\gfx\interface zastępując konsole_jediacademy.jpg.
Po dokonaniu wszystkich zmian w/w oczywiście wszystkie pliki trzeba spakować za pomocą zip i zmienić nazwę na assets0.pk3 lub assets1.pk3 lub assets2.pk3 lub assets3.pk3.
………………………………………………………………………………………………….
Ale odbiegam od tematu który poruszyłem na wstępie, by bindy uruchamiały się automatycznie zajrzyj w plik C:\Program Files\LucasArts\Star Wars Jedi Knight Jedi Academy\GameData\japlus\ autoreplier.cfg.

W tym to pliku autoreplier.cfg musisz zmień pewne rzeczy – (możesz skopiować do swojego pliku) mój przykład :

[color=orange]////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Auto Replier COnfig - wersja -= n3o =-
//
// 1.możesz mieć maksymalnie 5 przypadkowych wiadomości tego samego wydarzenia.
// 2.wiadomości tego samego wydażenia będą wyświetlane losowo.
// 3.jeśli którejś z lini nie chcesz wykorzystać to przed nią postaw znak //
// np. //DUEL_START ""
// 4.jeśli chcesz by jednocześnie wyskoczyło kilka linii w tym samym zdażeniu
// to użyj / * * /
/ *
DUEL_START "^1»^7g^2Řř^7Đ^2×^7Ł^2µç^7k^2×^7ă^2ń^7Đ^2×^7h^2ăv^7é^2×^7f^2µ^7ń^2.^1«"
DUEL_START "^1»^7g^2Řř^7Đ^2×^7Ł^2µç^7k^2×^7t^2h^7e^2×^7b^2es^7t^2×^7w^2il^7l^2×^7a^2lway^7s^2×^7w^2i^7n^1«"
* /
// 5.skrut %s powoduje że linia której użyjemy wyświetli się tylko osobie z którą gramy lub zakończyliśmy duela
//
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////


/ *
ON_SELF_ENTER "^1»^7˘^2z^7č^2!!^7!!^7al^2l^1«"
* /

/ *
DUEL_START "^1»^7g^2Řř^7Đ^2×^7Ł^2µç^7k^2×^7ă^2ń^7Đ^2×^7h^2ăv^7é^2×^7f^2µ^7ń^2.^1«"
DUEL_START "%s ^1»^7t^2h^7e^2×^7b^2es^7t^2×^7w^2il^7l^2×^7a^2lway^7s^2×^7w^2i^7n^1«"
DUEL_START "%s ^1»^7sh^2ow ^7m^2e ^7wh^2at ^7y^2ou ^7g^2ot^1«"
DUEL_START "%s ^1»^7y^2ou ^7wi^2ll ^7b^2e ^7mi^2ne^1!!!^1«"
* /

/ *
DUEL_END_WIN "^1»^7G^2Řř^7Đ^1^^2F^11^7GhT^4&^7g^2Ăm^7Ë^2'^7ř^2vé^7r^2.^1«"
DUEL_END_WIN "%s ^1»^7s^2ee ^7yo^2u ^7i^2n ^7he^2ll^1«"
DUEL_END_WIN "%s ^1»^7ga^2me ^7ov^2er ^1, ^7ple^2ase ^7ins^2ert ^7t^2he ^7co^2in ^7t^2o ^7cont^2inue ^1...^7Razz^1«"
DUEL_END_WIN "%s ^1»^7I ^7a^2m ^7t^2he ^7be^2st^1«"
* /

/ *
DUEL_END_LOST "^1»^4gg ^1- ^7we^2ll ^7o^2k ^7yo^2u ^7ar^2e ^7th^2e ^7be^2st ^1- ^7ni^2ce ^7du^2el^0...^1«"
DUEL_END_LOST "%s ^1»^7that^1'^2s ^7impos^2sible ^1...^1«"
* /

/ *
ON_PLAYER_JOIN "^1»^7WelcômE^1'^7&^1'^7HavE^1'^7FúN^1«"
ON_PLAYER_JOIN "%s ^1»^7wel^2come ^7m^2ay ^7t^2he ^7for^2ce ^7b^2e ^7wi^2th ^7y^2ou"
* /

/ *
OFF_SELF_END_LOST "^1»^7˘^1Ą^1^7ĺ^1«"
* /


Image


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez n3o dnia Pon 18:31, 26 Lis 2007, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin